Мектепке дейінгі үздік ұйымы 2022

1. Үздік эргономикалық шешімдер

Эргономиканың негізгі мазмұны - еңбек процесі ең аз күш жұмсаумен және адамға ең лайықты жағдайда өтетін объективті ортаны құру. «Балапан» балабақшасының эргономикалық шешімдерінің бірі – бөбекжайдың бөлмелерін ұтымды пайдалану. Топтардағы пәндік ортаны талапқа сай ұйымдастыру. Эргономиканың негізі сондай-ақ топтағы түс пен жарықтың әсері болып табылады, оған бөлмеде қолайлы болу, нәтижесінде еңбек процесінің жоғарылауы немесе төмендеуіне байланысты.

Біздің бөбекжайда топтары кең әрі жарық, талапқа сай.

2. «Ойын арқылы оқыту» - біздің тәжірибе

Ойын мектеп жасына дейінгі балалардың қызықты әрекеті бола отырып, сонымен қатар олардың оқуы мен дамуының ең маңызды құралы болып табылады.Тәрбиеші баламен бірге ойынның бүкіл барысын оның өзіндік ерекшелігін және әуесқойлық сипатын бұзбай жобалайды.

Балабақшамыздағы ойындарға мыналар тән: мазмұнының тәрбиелік-танымдық мәні, бейнеленген ойдың толықтығы мен дұрыстығы; ойын әрекеттерінің мақсаттылығы, белсенділігі, ұйымдастырылуы және шығармашылық сипаты; ережелерге бағыну және ойында жеке балалар мен барлық ойыншылардың мүдделерін ескере отырып, оларды басшылыққа ала білу; ойыншықтар мен ойын материалдарын мақсатты пайдалану; қарым-қатынастың ізгі ниеті және балалардың қуанышты көңіл-күйі.

Ойынның жағымды әсерін пайдаланып, қажетсіз ойындардың пайда болуына жол бермеу үшін тәрбиешілеріміз балаларды жақсы мен жаманды ажырата білуге, жақсылыққа құштар болуға тәрбиелеу. Осы мақсатта тәрбиешілеріміз ойын арқылы балаларға белгілі бір жағымды фактілердің мәнін ашып, балалармен бірге баға беріп, балаларды еліктеуге итермелейді және олардың көзқарасын қалыптастырады.

Осылайша, ойын барысында бала тұлғасының барлық жақтарына: оның санасына, сезіміне, ерік-жігеріне, мінез-құлқына әсер етеді. Демек, ойын балалардың бұрыннан бар білімдері мен идеяларын бекітіп қана қоймайды, сонымен қатар белсенді танымдық әрекеттің бір түрі болып табылады. Ойын – балаларды жан-жақты тәрбиелеу мен дамытудың құралы болып табылатын мектептің бір түрі.

https://www.youtube.com/shorts/7zBFpOo-J3Q

 
 
 
 
 

3. «Орта –үшінші педагог»

Заттық-кеңістіктік дамытушы орта – бұл баланың психикалық әл-ауқатының қауіпсіздігіне, оны дамыту мақсаттарына сәйкес кеңістікті ұйымдастыру және баланың өз бетінше үйрену қабілетін дамытуға оң ықпал ететін жабдықтар мен басқа да жарақтарды пайдалану. Дамытушы орта балаға өз қабілеттерін пайдалануға, қызығушылықтары мен мүмкіндіктеріне сүйене отырып, өзін қызықтыратын ойын материалдарымен ойнауға мүмкіндік береді. Балалар әрекетін осындай тәсілмен ұйымдастыру нәтижеге бағытталған даму механизмін құрайды. Бала жоспарланған мақсатты жүзеге асыруға ұмтылады. Дамытушы орта балалар мен ересектердің қарым-қатынасы мен бірлескен әрекетін, балалардың қимыл белсенділігін, сондай-ақ олардың оңаша болуына мүмкіндікті қамтамасыз етуі керек. Осы негізде Балабақша ауласының барлық жері ұтымды пайдаланылды.

Заттық-кеңістіктік дамытушы ортаға қойылатын жалпы талаптар:

  • қауіпсіз;
  • қолжетімді;
  • әртүрлі;
  • мазмұнды;
  • көп атқарымды;
  • өзгермелі; – тартымды.
 

4. Біздің балабақшаның инновациялық іс-әрекеті

Мектепке дейінгі тәрбие –баланың жеке бас ерекшілігін ескере отырып дамытатын орталық. Білім беру жүйесінің алғашқы баспалдағы мектепке дейінгі тәрбие ұйымы болғандықтан тәрбиешілерге мәдениетті, білімді, белсенді жеке тұлға тәрбиелеу міндеті жүктеледі. Заман талабы бүгінгі ұрпақ тәрбиесіне, оның ішінде, мектепке дейінгі жастағы сәбилердің дамуына, тәрбиелеуіне жаңаша көзқараспен қарауды қажет етеді.

Педагогтарды жаңа заман талабына сай жолдармен оқытуға бағытталған әдістемелік жұмыс, олардың білімдерінің жоғарлауына, балалармен жұмыс жүргізу барысында жаңа тәсілдер таңдауға, зерттеу және шығармашылақ қабілеттерін анықтауға мүмкіндік туғызды, ал ең маңыздысы өздігімен кәсіби деңгейлерін жоғарлатып, мамандықтарына деген қызығушылықтарын арттырады. Сонымен қатар инновация тек қана педагогтардың кәсіби шеберліктерін жоғарлату емес, әр педагогтың әлеуметтік және рухани деңгейінің жоғарлағандығын көрсетеді.

Сондықтан, ең алдымен, тәрбиеші өз жұмысын дұрыс ұйымдастырып, оқыту үрдісінде жаңа технологияларды, қызықты сценарийлерді, ойындарды, мағыналы тәрбие сағаттарын пайдалануда

Мысалы:

Сурет салуда дәстүрден тыс әдістер

Компьютерді қолдануда және т. с. с. қолданса, қазіргі заманға сай, өзгеріп отыратын әлемде өмір сүруге дайын, денсаулығын сақтай алатын,білімі мен машықтарын көрсете алатын, шығармашылығы кең, ақыл-ой өрісі дамыған, ойын сауатты жеткізе алатын, бәсекеге жарамды тұлғаны өсіре алатыны сөзсіз.

 

Дәстүрден тыс сүрет салу әдістері

Презентация кюизенер таяқшалары

5. Ата-аналармен жұмыс жасаудағы ең жақсы тиімді тәжірибе

Мақсаты: балабақша мен отбасының бірыңғай білім беру кеңістігін ұйымдастыру арқылы балалар мен ересектердің жеке тұлғаға бағытталған өзара әрекеттесу жүйесін құру.

Міндеттері:

  • Балаларды тәрбиелеу мен дамыту процесін оңтайландыру мақсатында балабақша мен ата-аналар арасындағы тиімді өзара іс-қимылды қамтамасыз ету;
  • Аталған мектепке дейінгі мекеменің ата-аналары мен балаларына психологиялық-педагогикалық көмек көрсету;
  • "Педагог-ата-ана"серіктестік қарым-қатынасын құру мақсатында ата-аналарды балабақша өміріне қатысуға тарту;
  • Тәрбиеленушілерде 21 ғасыр дағдыларын қалыптастыру мақсатында ата-аналарды балалардың әлеуметтік тәрбиелеу процесіне белсенді қосу.

 

6. Мерекелер және ойын-сауық

Мерекелер мен ойын — сауық-мектеп жасына дейінгі балалардың өміріндегі жарқын және қуанышты оқиғалар. Әр түрлі өнер түрлерін біріктіре отырып, олар балалардың сезімдері мен санасына үлкен әсер етеді.

Мерекелер мен ойын-сауықтарды дайындау және өткізу балалардың адамгершілік тәрбиесіне қызмет етеді: олар ортақ тәжірибелермен біріктіріледі, оларда ұжымшылдық негіздері тәрбиеленеді; фольклор шығармалары, Отан туралы, Туған табиғат, еңбек туралы әндер мен өлеңдер патриоттық сезімдерді қалыптастырады; мерекелер мен ойын-сауықтарға қатысу мектеп жасына дейінгі балалардың тәртіпті, мінез-құлық мәдениетін қалыптастырады. Әндер, өлеңдер, билер үйрену арқылы балалар өз елі, табиғаты, әртүрлі ұлт өкілдері туралы көп нәрсе біледі. Бұл олардың көкжиегін кеңейтеді, есте сақтау қабілетін, сөйлеуін, қиялын дамытады, ақыл-ой дамуына ықпал етеді.

Мерекелік атмосфера, бөлмені безендірудің сұлулығы, костюмдер, жақсы таңдалған репертуар, балалардың қойылымдарының әсемдігі-эстетикалық тәрбиенің маңызды факторлары.

Балалардың ән айтуға, ойынға, биге қатысуы балалардың денесін нығайтады және дамытады, қимылдарды үйлестіруді жақсартады. Егер мұғалім балаларды, олардың қызығушылықтарын, жеке ерекшеліктерін жақсы білсе, ол балабақшадағы балалардың әр күнін олар үшін қуанышты және мағыналы ете алады.

 
 
 
 
 
 

7. Кері байланыс – өзгерістер тынысы

8. Ата-аналарға арналған сауалнама

Мақаланы құрған күні 01.11.2022 12:55

Мақаланы жаңартқан күні 20.11.2023 17:04